Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě
Autor: Macků, Magdaléna
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav marketingových aktivit a marketingového řízení penzionu Jiskra Nové Hutě a na základě provedených analýz vypracovat projekt marketingového řízení penzionu. V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingu služeb a marketingového řízení. Praktická část obsahuje představení penzionu a analýzy, sloužící ke zhodnocení stávajícího stavu v oblasti marketingového řízení. Z výsledků analýz vychází projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19495
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23957


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macků_2012_dp.pdf 3.255Mb PDF Zobrazit/otevřít
macků_2012_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
macků_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet