Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno
Autor: Slezáková, Monika
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je problematika zkoumání a ustavení role image v marketingovém řízení firem a institucí. První část vymezuje podstatu firemní identity coby součásti firemní strategie, druhá část se zaměřuje na stěžejní problematiku image ve vztahu k systému firemní identity. Praktická část mapuje konkrétní případ obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu image s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky v B2B i B2C segmentu, a vyhodnoceny jejich výsledky. V závěru práce jsou uvedena dopo-ručení pro management, která by měla vést ke zlepšení image uvedené firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19424
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26289


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slezáková_2012_dp.pdf 3.731Mb PDF Zobrazit/otevřít
slezáková_2012_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slezáková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet