Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice
Autor: Ivanušićová, Ivana
Vedoucí: Zicha, Jiří
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je teritoriální marketing vztahující se k rozvoji cestovního ruchu na vybraném území. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část práce vychází z odborné literatury. Jejím obsahem je definování teritoriálního marketingu a jeho užší vymezení k městu. Zároveň podává stručný přehled o cestovním ruchu a jeho právní úpravě v České republice. Ve druhé praktické části je analyzován současný stav teritoriál-ního marketingu pro cestovní ruch na úrovni Zlínského kraje a vybraného města Otrokovi-ce. Tato část obsahuje mimo jiné i analýzu předpokladů pro cestovní ruch, jak na krajské tak městské úrovni. Dílčí výsledky analýz jsou využity k sestavení celkové SWOT analýzy města. Z ní vychází návrhová část práce, ve které jsou navrženy jednotlivá doporučení a projekty za účelem rozvoje městského cestovního ruchu a marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19350
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25622


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ivanušićová_2012_dp.pdf 5.435Mb PDF Zobrazit/otevřít
ivanušićová_2012_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ivanušićová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet