Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní marketingové komunikace s cílovými skupinami
Autor: Kotyza, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Sociální sítě vstoupili do komunikačního mixu snad úplně každé firmy a nezahrnovat pre-zentaci v sociální síti je dne nevyužitý potenciál. Uživatelé internetu tráví na sítích mnoho hodin měsíčně a sdílí informace na které narazí. Autor této diplomové práce se rozhodl, že zjistí, zda jsou české firmy připravené na tvorbu obsahu vhodného pro sociální sítě a zda budou mít zájem o to být v sociálních sítích vidět. Ve vlastním projektu Nosím Vaše Triko, české adaptaci americké verze I Wear Your Shirt, nabízí Pavel Kotyza možnost vytvořit firmě multimediální obsah na míru a ten poté prezentovat v sociálních sítích. Jaký bude zájem firem o brand ambasadora, využijí dostupný video, foto a textový obsah pro další svou prezentaci v komunikaci se svou cílovou skupinou? Který obor podnikání je pro ko-munikaci na sociálních sítích nejvhodnější a přinese nejvíce reakcí a případně konverzí v zákazníka? Odpovědi poskytne tato diplomová práce mapující přípravy a první tři měsíce po spuštění projektu Nosím Vaše Triko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19040
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26180


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kotyza_2012_dp.pdf 11.71Mb PDF Zobrazit/otevřít
kotyza_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kotyza_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet