Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Autor: Ondilla, Miloslav
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části je srovnávací analýza používání nástrojů v konkurenčních sdruženích doplněná o možnosti zlepšení stávajícího stavu. Cílem je zjistit rezervy ve využívání online marketingových nástrojů v propagaci turistické destinace Jeseníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18907
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26083


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ondilla_2012_bp.pdf 1.223Mb PDF Zobrazit/otevřít
ondilla_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ondilla_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet