Řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo, s.r.o., Implementace modulu CRM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo, s.r.o., Implementace modulu CRM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo, s.r.o., Implementace modulu CRM
Autor: Zásmětová, Renata
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá definicí teoretického pojetí Řízení vztahů se zákazníky /Customer relationship management - CRM/, analýzou současného řízení vztahů se zákazníky ve firmě Delta International Cargo s.r.o., návrhem konkrétních etap implementace CRM systému do firmy, stanovením rizik, ohrožení a přínosů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1882
Datum: 2006-05-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zásmětová_2006_bp.pdf 680.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
zásmětová_2006_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zásmětová_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet