Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace vybraných politiků ODS v prostředí on-line médií
Autor: Toman, Lukáš
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komunikací politiků Občanské demokratické strany v online prostředí. Ve své teoretické části popisuje politický marketing a marketingové komunikace politiků na Internetu a ukotvuje zde základní poznatky o nejužívanějších nástrojích v tomto prostředí zejména o sociálních sítích. Cílem praktické části práce je kvantifikace politiků ODS na Internetu, analýza aktuálnosti jejich komunikací v tomto prostředí. Následně kvalitativní analýza komunikací tří výzkumných vzorků a zjištění její efektivity v aplikovaných on-line nástrojích. Unikátností této práce je kvantitativní představení e-komunikace všech politiků ODS v nejvyšších zastupitelských orgánech České republiky a Evropské unie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18795
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
toman_2012_bp.pdf 2.481Mb PDF Zobrazit/otevřít
toman_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
toman_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet