Význam barev v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam barev v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam barev v marketingové komunikaci
Autor: Turková, Monika
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Předmětem diplomové práce "Význam barev v marketingové komunikaci" je průzkum vnímání barev v tomto oboru. Pojednává o tom, jaké asociace jsou spojovány s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s různými obory podnikání. Práce navazuje na projekt společnosti OKI a ČMS z roku 2006 s cílem potvrdit nebo vyvrátit hypotézy o zjištěných tendencích až stereotypech při přiřazování barev ke konkrétním podnikatelským subjektům. První část práce je zaměřena na teoretický výklad obecného působení barev, významu barev pro marketingovou komunikaci, firemní identity, loga a podrobné seznámení se studií "Co říkají barvy o firmách" společnosti OKI a ČMS. V analytické části je realizován marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s jednotlivými obory podnikání: cestovní kancelář, kosmetický salon a restaurace. V projektové části budou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log jednotlivých oblastí podnikání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18695
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26297


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
turková_2012_dp.pdf 2.705Mb PDF Zobrazit/otevřít
turková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
turková_2012_op.doc 146Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet