Projekt marketingové komunikace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Vyškov
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Vyškov |
Autor: |
Menšíková, Magda
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Vyškov směrem k jejich cílovým skupinám, tedy žákům 9. ročníků základních škol, současným studentům, absolventům a veřejnosti. Di-plomová práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. První část se vztahuje k teoretickému pojetí problematiky marketingové komunikace, přiblížení marketingové komunikace v neziskovém sektoru, marketingové komunikace ve školství a marketingovému průzkumu. Praktickou část tvoří seznámení se SOŠ a SOU Vyškov a jednotlivé analýzy hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí praktické části je PESTE analýza, SWOT analýza, analýza mezoprostředí školy, analýza marketingové komunikace a průzkum marketingové komunikace za pomocí dotazníků. Na základě těchto analýz v projektové části poukazuji na nedostatky v marketingové komunikaci školy a navrhuji projekt, který pomocí nástrojů marketingové komunikace nabízí zvýšení povědomí o škole a informovanosti potenciálních studentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18449
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21224
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet