Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza sponzoringových aktivit ve společnost Pivovar ZUBR a.s. |
| Autor: |
Matěj, Petr
|
| Vedoucí: |
Drábková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou sponzoringových aktivit ve společnosti Pivovar ZUBR a.s. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem je na základě analýzy těchto sponzoringových aktivit a provedeného dotazníkové šetření zjistit efektivitu sponzo-ringu v tomto pivovaru. V první části je provedená literární rešerše týkající se problematiky sponzoringu. V navazující praktické části je představena společnost Pivovar ZUBR a.s., dále jsou analyzovány její sponzoringové aktivity a na základě dotazníkového šetření je navrhnuto doporučení pro řízení sponzoringových aktivit. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18448
|
|
Datum:
|
2011-05-20 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22295
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet