Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje v Bijou Brigitte
Autor: Kočicová, Věra
Vedoucí: Pečeňová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo zjistit a zanalyzovat současné aspekty týkající se vzhledu prodejny a zaměstnaneckého servisu poskytnutého zákazníkům v prodejně Bijou Brigitte s.r.o. Zlín. Za tímto účelem byla zvolena metoda Mystery Shopping, kterou lze objektivně a efektivně zjistit informace o personálu i poskytnutém servise. V teoretické části bakalářské práce jsou objasněny pojmy týkající se Mystery Shoppingu, jakými jsou fáze výzkumu, využitelnost a etika. Praktická část je zaměřena na představení firmy a dále na samotný výzkum. Ten byl proveden výzkumníky, kteří své odpovědi zapisovali do záznamových archů. Následně byla provedena analýza zjištěných údajů, které byly zpracovány do tabulek a grafů. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení na odstranění zjištěných nedostatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18371
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17932


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kočicová_2011_bp.pdf 1.148Mb PDF Zobrazit/otevřít
kočicová_2011_vp.pdf 757.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
kočicová_2011_op.pdf 817.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet