Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek
Autor: Roleček, Tomáš
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního trhu, distribucí digitální hudby a službami určenými pro streaming hudby. Velký prostor bude věnován hudební službě Spotify, neúspěšnému serveru ilegalne.cz, budoucímu projektu JetMusic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18349
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18769


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
roleček_2011_bp.pdf 2.650Mb PDF Zobrazit/otevřít
roleček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
roleček_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet