Telemarketing and online sales promotions of Allianz products

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Telemarketing and online sales promotions of Allianz products

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Telemarketing and online sales promotions of Allianz products
Autor: Kalusová, Radka
Vedoucí: Svobodová, Dagmar
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi efektivně uplatnit na širokou nabídku služeb i v tak specifické oblasti, jakou je pojišťovnictví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17691
Datum: 2011-04-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19533


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalusová_2011_bp.pdf 606.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
kalusová_2011_vp.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalusová_2011_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet