Marketing a propagace koncertní instituce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace koncertní instituce |
Autor: |
Kubáčová, Jana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce ?Marketing a propagace koncertní instituce? se zabývá funkcí marketingu s důrazem na komunikační kanály ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně. Cílem je dospět k vyhodnocení marketingu instituce. Zejména pak propagačních prostředků, které filharmonie využívá ke komunikaci se zákazníky a partnery z řad médií. Na základě tohoto vyhodnocení pak navrhnout možné nové prvky komunikace ke zlepšení situace, nebo navrhnout zefektivnění stávajících používaných nástrojů. Aby bylo možné uskutečnit uvedené cíle, je třeba definovat v teoretické části marketing umění, najít prvky, které ho odlišují od klasického marketingu a určit jeho specifika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17677
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18695
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet