Marketing a propagace koncertní instituce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace koncertní instituce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace koncertní instituce
Autor: Kubáčová, Jana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce ?Marketing a propagace koncertní instituce? se zabývá funkcí marketingu s důrazem na komunikační kanály ve Filharmonii Bohuslava Martinů ve Zlíně. Cílem je dospět k vyhodnocení marketingu instituce. Zejména pak propagačních prostředků, které filharmonie využívá ke komunikaci se zákazníky a partnery z řad médií. Na základě tohoto vyhodnocení pak navrhnout možné nové prvky komunikace ke zlepšení situace, nebo navrhnout zefektivnění stávajících používaných nástrojů. Aby bylo možné uskutečnit uvedené cíle, je třeba definovat v teoretické části marketing umění, najít prvky, které ho odlišují od klasického marketingu a určit jeho specifika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17677
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18695


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubáčová_2011_bp.pdf 5.910Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubáčová_2011_vp.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubáčová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet