Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Author: Musilová, Magda
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota Louwman a analyzuje způsob využití komerčních komunikací. Na základě této analýzy jsou navrženy podněty ke zlepšení využití marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17635
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 22247


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
musilová_2011_bp.pdf 2.562Mb PDF View/Open
musilová_2011_vp.pdf 681.6Kb PDF View/Open
musilová_2011_op.pdf 742.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account