Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman |
Author: |
Musilová, Magda
|
Advisor: |
Světlík, Jaroslav
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota Louwman a analyzuje způsob využití komerčních komunikací. Na základě této analýzy jsou navrženy podněty ke zlepšení využití marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17635
|
Date:
|
2011-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
22247
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account