Role PR v integrovaných marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role PR v integrovaných marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role PR v integrovaných marketingových komunikacích
Autor: Švestka, Jakub
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá roli PR v integrovaných marketingových komunikacích. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s potřebnými pojmy a definicemi z oblasti marketingových komunikací a rovněž s aktuálními poznatky k tématu role PR v integrovaných marketingových komunikacích. V praktické části autor s využitím názorů marketingových expertů podrobně analyzuje vybrané PR kampaně, na nichž ověřuje platnost hypotéz stanovených v úvodní části di-plomové práce. Takto získané poznatky jsou základem pro projektovou část diplomové práce, v níž autor navrhuje integrovanou komunikační PR kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17574
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18668


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švestka_2011_dp.pdf 1.382Mb PDF Zobrazit/otevřít
švestka_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švestka_2011_op.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet