Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace Janáčkovy opery v Brně se zaměřením na mladé publikum
Autor: Pavlíčková, Barbora
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zabývám možnostmi propagace opery mezi mladými lidmi. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury týkající se dějin opery, art marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikaci prostřednictvím internetu. V teoretické části rovněž popisuji skupinu, na kterou bude cílen nový návrh komunikační kampaně. Praktická část obsahuje situační analýzu současného stavu, kritickou analýzu produktu určeného cílové skupině a analýzu videoklipu, které tuto nabídku propaguje. Na základě provedených hloubkových rozhovorů s respondenty vyvozuji slabé a silné stránky Janáčkovy opery, analyzuji příležitosti a hrozby. V projektové části předkládám nový koncept komunikační kampaně zaměřený na brněnské vysokoškoláky jako cílovou skupinu včetně vymezení věcného a časového postupu, finanční náročnosti a možných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17480
Datum: 2011-04-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18414


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlíčková_2011_dp.pdf 1.604Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlíčková_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlíčková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet