Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace marketingového mixu při obchodování s kořením v České republice
Autor: Cahlík, Radim
Vedoucí: Zlámalová, Naděžda
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je v teoretické části vysvětlení pojmu Marketingový mix a jeho jednotlivých prvků. Dále uvádím vybrané technologické postupy při zpracování koření, aby bylo dosaženo té nejvyšší kvality. Praktická část již obsahuje aplikaci Marketingového mixu v obchodní praxi a hlavně účinek správného využití tohoto nástroje při obchodování s kořením v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17043
Datum: 2011-08-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav technologie a mikrobiologie potravin
Studijní obor: Technologie a řízení v gastronomii
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 22719


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cahlík_2011_bp.pdf 2.690Mb PDF Zobrazit/otevřít
cahlík_2011_vp.doc 96Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cahlík_2011_op.doc 95.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet