Privátní značka v obchodním řetězci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Privátní značka v obchodním řetězci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Privátní značka v obchodním řetězci
Autor: Krejčíková, Marcela
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na privátní značky maloobchodních řetězců. Cílem práce je popsat situaci privátních značek ve vybraném segmentu hypermarketů a na základě zjištěných fakt popsat výchozí situaci vlastních značek Globus a stanovit případná doporu-čení. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti brandingu, hodnoty značek, historie privátních značek i jejich aktuální situaci v celoevropském kontextu. Praktická část je za-měřena na konkrétní analýzu privátních značek v České republice. Další a nejpodstatnější část této práce je věnována hypermarketům Globus, charakteristice privátních značek toho-to řetězce, postavení na trhu a positioningu značky Globus. Výsledkem a podkladem pro potvrzení výchozích hypotéz je sekundární i primární výzkumné šetření, jež poskytuje uce-lený pohled na vlastní značky Globus.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16738
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18694


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krejčíková_2011_bp.pdf 3.127Mb PDF Zobrazit/otevřít
krejčíková_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krejčíková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet