dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Štach, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T21:41:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T21:41:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16400
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce na téma "Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice" je provedení analýzy současného stavu aktivit Zdravotního střediska Slušovice a následně je navrženo zdokonalení marketingových aktivit u tohoto zařízení. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a objasňuje základní poznatky o marketingu, strategickém marketingovém řízení a marketingových aktivitách zdravotnických zařízení. Druhá část je praktická a zabývá se provedením průzkumu stupně spokojenosti pacientů a zjištění případných služeb, které zdravotní středisko postrádá. Na základě těchto výsledků je provedeno doporučení na zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
572304 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
strategické marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity zdravotnických zařízení
|
cs |
dc.subject |
průzkum spokojenosti pacientů
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing activities of Health Center
|
en |
dc.subject |
patiens satisfaction research
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových aktivit Zdravotního střediska Slušovice |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor's thesis, themed "The analysis of marketing activities of Slušovice Health Centre", is fulfillment of its current status analysis with following suggestion of marketing activities improvement in this facility. This bachelor thesis is divided into two parts. First part is theoretical and clarifies basic facts about marketing, strategic marketing management and activities in medical facilities. Second part is practical and deal with research fulfillment of patient?s satisfaction level and finding other services that are missing in Health Center. There is the recommendation of improving of current situation on the base of these results. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/107
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
19907
|
|
dc.date.assigned |
2010-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
zdravotnický marketing
|
cs |
local.subject |
Slušovice (Česko)
|
cs |
local.subject |
medical marketing
|
en |
local.subject |
Slušovice (Czechia)
|
en |