Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv osobního prodeje na nákupní chování seniorů
Autor: Pulkrábková, Petra
Vedoucí: Brišová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje, který značně ovlivňuje nákupní chování kupujících, zejména seniorů. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí ? teoretické a analytické. Teoretická část se zaměřuje na seniory, jako cílovou skupinu, komunikační mix a jeho jednotlivé nástroje a marketingový výzkum. Část analytická se zabývá kvantitativním šetřením formou dotazníkového výzkumu, v němž je zjišťováno, zda se senioři setkali s osobním prodejem, především pak s předváděcími akcemi, které jsou v této cílové skupině velmi oblíbené, a jak jsou tímto komunikačním nástrojem ovlivňováni.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15719
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 20991


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pulkrábková_2011_bp.pdf 1.331Mb PDF Zobrazit/otevřít
pulkrábková_2011_vp.pdf 735.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
pulkrábková_2011_op.pdf 912.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet