Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba image České centrály cestovního ruchu agentury CzechTourism se zaměřením na podporu turismu v ČR
Autor: Kolbabová, Ivana
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Záměrem diplomové práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků vymezit tvorbu image České centrály cestovního ruchu ? CzechTourism. Teoretická část podává vysvětlení důležitých pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce a dále se zabývá historicko-tématickým vymezením cestovního ruchu, specifikací metodologie výzkumu a stanovení hypotéz. Praktická část se věnuje stěžejním odborům CzechTourism a okruhu jimi vykonávaných činností v souvislosti s tvorbou image agentury. V projektové části bude pozornost zaměřena na realizovaný výzkum, jehož výsledky jsou důležitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporuče-ní jak image agentury posilovat v budoucnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15491
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18538


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolbabová_2011_dp.pdf 2.654Mb PDF Zobrazit/otevřít
kolbabová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolbabová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet