Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti
Autor: Cholasta, Petr
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce by měla čtenáře seznámit s možnostmi využití, jaké poskytují současné sociální sítě v marketingové komunikaci u malých a středních společností. Cílem mé bakalářské práce je ukázat, jaké možnosti poskytují sociální sítě při podpoře prodeje, podpoře značky, zvýšení návštěvnosti webu případně E-shopu. Vyhodnocuji, jaký prostor poskytují sociální sítě k propagaci a jejich možnosti zpětné vazby. Chci ukázat, že firemní stránky na sociálních sítích mohou být v dnešní době firemní konkurenční výhodou a vhodným prostředkem pro reklamu a propagaci firmy. Předkládám metody, které mohou povzbudit prodej a umožňují vytvořit loajální fanouškovské jádro s možností získávání dalších možných zákazníků. Na praktických příkladech ukazuji, že sociální sítě mohou být velmi efektivním a přitom nesmírně levným prostředkem reklamy. V praktické části se zabývám kampaní firmy Muskulvit na sociální síti facebook a vyhodnocením výzkumu zaměřeného na vnímání sociálních sítí při komunikaci se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14927
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18689


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cholasta_2011_bp.pdf 2.538Mb PDF Zobrazit/otevřít
cholasta_2011_vp.pdf 374.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
cholasta_2011_op.zip 90.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet