Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
Author: Perůtková, Jana
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce popisuje základní informace o společnosti a následně přechází v popis jednotlivých částí marketingové komunikace ve společnosti podle rozboru z teoretické části. Rozhovor a dotazníkové šetření s jednotlivými členy klientů společnosti nám umožní získat představu o kvalitě marketingové komunikace z pohledu zákazníka. Výsledky marketingového šetření jsou uvedeny jako návrh na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13362
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 15350


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
perůtková_2010_dp.pdf 2.566Mb PDF View/Open
perůtková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
perůtková_2010_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account