Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o. |
Author: |
Perůtková, Jana
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce popisuje základní informace o společnosti a následně přechází v popis jednotlivých částí marketingové komunikace ve společnosti podle rozboru z teoretické části. Rozhovor a dotazníkové šetření s jednotlivými členy klientů společnosti nám umožní získat představu o kvalitě marketingové komunikace z pohledu zákazníka. Výsledky marketingového šetření jsou uvedeny jako návrh na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13362
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
15350
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account