Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti AG Transport, s.r.o.
Autor: Perůtková, Jana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Cílem práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace ve společnosti AG Transport, s.r.o. a následně se pokusit přinést nové náměty na zlepšení marketingové komunikace. Teoretická část práce popisuje části marketingové komunikace a jejich jednotlivé složky. Dále nám také umožní se dočíst o nových formách marketingové komunikace čerpané z literatury týkající se této problematiky. Praktická část práce popisuje základní informace o společnosti a následně přechází v popis jednotlivých částí marketingové komunikace ve společnosti podle rozboru z teoretické části. Rozhovor a dotazníkové šetření s jednotlivými členy klientů společnosti nám umožní získat představu o kvalitě marketingové komunikace z pohledu zákazníka. Výsledky marketingového šetření jsou uvedeny jako návrh na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13362
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15350


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
perůtková_2010_dp.pdf 2.566Mb PDF Zobrazit/otevřít
perůtková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
perůtková_2010_op.doc 50Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet