Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Autor: Vaněčková, Veronika
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Předkládaná práce se zabývá způsoby zkvalitnění marketingové komunikace a nabídky samopláteckých léčebných programů, které jsou důležitou, ale zatím ne příliš obsáhlou součástí pobytů v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves. Doposud převažuje v lázních komplexní lázeňská péče. Sirnaté lázně jsou tedy závislé především na zdravotních pojišťovnách a platbách od nich. Clem je pokud možno vytvořit a nabídnout takové pobytové balíčky, které by oslovily ve větší míře hosty samoplátce a snížily tak závislost na klientele, jejichž lázeňská péče je hrazena zdravotními pojišťovnami. Pomocí marketingové analýzy a dotazníkového šetření jsme zjišťovali nedostatky a rezervy ve stávající nabídce poskytovaných služeb a zabývali se následnými opatřeními a návrhy inovace, vyplývajícími ze současných trendů a výsledků provedené marketingové analýzy a dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13111
Datum: 2010-05-12
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaněčková_2010_bp.pdfZablokované 2.990Mb PDF
vaněčková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaněčková_2010_op.zip 40.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet