Tvorba animací v Blenderu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba animací v Blenderu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba animací v Blenderu
Autor: Grác, Martin
Vedoucí: Pokorný, Pavel
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na představení animačních možností v programu Blender. Program Blender je animační a modelovací nástroj, který je dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od pro-storového modelování, přes práci s kamerou a světly až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je detailně popsána problematika IPO editoru a animačních klíčů. Dále jsou zde vysvětleny nástroje pro animace deformací objektů, animace pohybů tzv.character animation a video-editační sequence editor. Nakonec jsou na příkladech demonstrovány možnosti tohoto programu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1296
Datum: 2006-06-16
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav aplikované informatiky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3284


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
grác_2006_bp.pdfZablokované 921.5Kb PDF
grác_2006_vp.doc 290.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
grác_2006_op.doc 291.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet