Multilevel marketing ve finančních službách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Multilevel marketing ve finančních službách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Multilevel marketing ve finančních službách
Autor: Novosad, Antonín
Vedoucí: Hanáková, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá využitím multilevelového marketingu (MLM). S rozmachem společností, které využívají právě tento styl prodeje, se stává multlilevel marketing nejúčinnější prodejní metoda na trhu. Stává se mnohdy, že ani sami účastníci neznají základní rysy MLM a jak vlastně funguje. V práci jsem se zaměřil na teorii a popis MLM, ale hlavně jsem zkusil skloubit multilevelovou společnosti s využitím klasických marketingových postupů. Jak by se multilevelová společnost měla prezentovat na trhu aby uspěla nejen v boji s konkurencí, ale i v získání klientů jiným než klasickým multilevelovým způsobem. Společnost využívající MLM je zde pojatá jako klasický podnik bez MLM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12963
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13554


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
novosad_2010_bp.pdf 757.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
novosad_2010_vp.pdf 483.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
novosad_2010_op.pdf 434.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet