Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac |
Autor: |
Řehák, Aleš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti Pixmac a také marketingový průzkum v oblasti využití mikrofotobank v České republice. Na základě všech provedených analýz byly navrženy akční plány, které vedou ke zvýšení prodeje fotografií a známosti mikrofotobanky Pixmac. Celý projekt je také podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12403
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14917
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet