Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.
Autor: Plšek, Radoslav
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu. V analytické části je detailně představena firma Amilo Car, a.s, zhodnocení úrovně její výkonnosti, portfolio jejich služeb a identifikaci konkurentů na trhu. Dále jsou v této části obsaženy SWOT a PEST analýza. Na základě výsledků, které vyplývají těchto analýz, je v projektové části stanovena konkurenční strate-gie firmy Amilo Car, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12322
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 15353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
plšek_2010_dp.pdf 1.273Mb PDF Zobrazit/otevřít
plšek_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
plšek_2010_op.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet