Marketingový potenciál leteckých soutěží

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový potenciál leteckých soutěží

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový potenciál leteckých soutěží
Autor: Babčanová, Barbora
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce pojednává o vztahu diváka ke sportu. Snažím se popsat, co je pro širokou veřej-nost ve sportu atraktivní, a jak by se sport mohl divákům více přiblížit. Toto uvádím na příkladu leteckých soutěží. Popisuji zde rozdíl mezi leteckou akrobacií, jejíž závody se často konají zcela bez přítomnosti diváků, a závodů Red Bull Air Race, které znají a sledují miliony lidí po celém světě. Teorii nezakládám jen na marketingu sportu, ale i jiných marketingových disciplínách, které se svou podstatou částečně shodují s pořádáním sportovních soutěží. V praktické části se snažím s pomocí lidí, kteří současné situaci vzdušných sportů rozumí, definovat faktory, které nejvíce přitahují diváky k leteckým sportům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12248
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13598


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
babčanová_2010_bp.pdf 7.317Mb PDF Zobrazit/otevřít
babčanová_2010_vp.pdf 50.57Kb PDF Zobrazit/otevřít
babčanová_2010_op.pdf 51.08Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet