Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Kovářová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:27:00Z
dc.date.available 2010-07-13T16:27:00Z
dc.date.issued 2006-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1155
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o systému kvality a jeho možnostech zefektivnění ve vý-robní firmě. Hlavní těžiště práce spočívá v provedení interního auditu pomocí programo-vého produktu EISOD v servisním oddělení s cílem analýzy oddělení a možnosti zvýšení efektivnosti tohoto oddělení. Práce má demonstrovat ovládání programu a jeho možnost použití v praxi v rámci zjednodušení procesů souvisejících s řízením systému jakosti. cs
dc.format 86s., 3 s. přiloh cs
dc.format.extent 2424497 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject servis cs
dc.subject analýza cs
dc.subject interní audit cs
dc.subject systém jakosti cs
dc.subject program EISOD cs
dc.subject service en
dc.subject analysis en
dc.subject internal audit en
dc.subject quality system en
dc.subject EISOD software en
dc.title Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of service department in company RAN spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Král, Erik
dc.date.accepted 2006-01-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the quality system and its possibilities of increase in effi-ciency in a production company. The main focus of the thesis lies in carrying out of the internal audit by software product EISOD in service department with its aim of department analysis and the possibility of increase in efficiency in this department. The thesis shall demonstrate the program operation and its opportunity to use it in practise within simplifi-cation of processes related with the quality management. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2600
dc.date.assigned 2005-10-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2006_bp.pdfBlocked 2.312Mb PDF View/Open
kovářová_2006_vp.pdf 1.202Mb PDF View/Open
kovářová_2006_op.pdf 1.419Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account