Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza oddělení servisu ve firmě RAN spol. s r.o.
Autor: Kovářová, Martina
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o systému kvality a jeho možnostech zefektivnění ve vý-robní firmě. Hlavní těžiště práce spočívá v provedení interního auditu pomocí programo-vého produktu EISOD v servisním oddělení s cílem analýzy oddělení a možnosti zvýšení efektivnosti tohoto oddělení. Práce má demonstrovat ovládání programu a jeho možnost použití v praxi v rámci zjednodušení procesů souvisejících s řízením systému jakosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1155
Datum: 2006-01-06
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2600


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovářová_2006_bp.pdfZablokované 2.312Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2006_vp.pdf 1.202Mb PDF Zobrazit/otevřít
kovářová_2006_op.pdf 1.419Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet