Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Autor: Hejlová, Dominika
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11495
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hejlová_2010_bp.pdf 1.551Mb PDF Zobrazit/otevřít
hejlová_2010_vp.pdf 56.06Kb PDF Zobrazit/otevřít
hejlová_2010_op.pdf 61.94Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet