Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.
Autor: Šaldová, Martina
Vedoucí: Šimek, Robin
Abstrakt: Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11255
Datum: 2010-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 15814


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šaldová_2010_bp.pdf 622.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
šaldová_2010_vp.doc 53.28Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šaldová_2010_op.pdf 432.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet