Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Autor: Vylimcová, Šárka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, oboustranně výhodného vztahu se zákazníky. V teoretické části je popsána podstata a strategie systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje charakteristiku Lázní Luhačovice, a.s., analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků a samotná realizace zavádění prvků systému CRM. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10996
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 12445


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vylimcová_2009_dp.pdfZablokované 1.669Mb PDF
vylimcová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vylimcová_2009_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet