Reklama v umění, umění v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama v umění, umění v reklamě |
Autor: |
Kundrátová, Hana
|
Vedoucí: |
Turková, Silvie
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce popisuje vztah reklamy a umění jako dvou klíčových prvků moderní společnosti a kultury. Teoretická část shrnuje vývoj moderního umění a charakterizuje re-klamu, krátce se zabývá osobou Andyho Warhola. Nachází vzájemné vazby mezi uměním a reklamou, které jsou v praktické části aplikovány prostřednictvím analýzy jednotlivých reklam a uměleckých děl. Okrajově se věnuje současnému stavu reklamy a postavení krea-tivních pracovníků v českém reklamním průmyslu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10761
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10518
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet