Vyhledávací portály
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vyhledávací portály |
Author: |
Sláma, Ondřej
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce pojednává o roli a místě současných vyhledávacích portálů na světovém a zejména českém trhu. Popisuje okolnosti jejich vzniku a vývoj, který dospěl až do jejich dnešní po-doby. Důrazný je pak kontext ekonomického a zejména marketingového fungování a filo-sofií jednotlivých vyhledávačů. V praktické části jsou hlavní vyhledávací portály (Google, Yahoo!, MSN a Seznam) srovnávány, aby tak byl utvořen obraz zachycující jejich poměr nikoliv jen pokrytí trhu v polovině roku 2009, ale také v kontextu s budoucím vývojem internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10416
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10685
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account