Analýza zákazníků v mezinárodním prostředí firmy Robe lighting

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků v mezinárodním prostředí firmy Robe lighting

Show full item record

No preview available
Title: Analýza zákazníků v mezinárodním prostředí firmy Robe lighting
Author: Druhanová, Veronika
Advisor: Šatánková, Lenka
Abstract: S kulturními rozdíly se lidé obchodující v mezinárodním prostředí setkávají dnes a denně. Považuji tedy za důležité, aby zaměstnanci firmy znali a uměli tyto znalosti o kulturách správně využít. Každá kultura se vyznačuje určitými tradicemi, hodnotami a zvyklostmi. V důsledku toho může docházet k různým nedorozuměním. Z těchto důvodů jsem se zaměřila na analýzu zákazníků v mezinárodním prostředí. Teoretická část práce je rozdělena na dva okruhy. V prvním popisuji způsob jakým budu analýzu provádět, ve druhém se zaměřuji na popis hlavních kulturních znaků vybraných států. V analytické části zjišťuji, jaká situace panuje mezi zákazníky a zaměstnanci firmy. Pro případné problémy navrhuji postupy k jejich nápravě. Věřím, že s kvalitními znalostmi o zákaznících se jejich odlišnosti stanou výhodou pro navázání a udržení bezproblémových vztahů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10293
Date: 2008-12-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 10371


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
druhanová_2009_bp.pdfBlocked 2.121Mb PDF
druhanová_2009_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open
druhanová_2009_op.doc 0bytes Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account