Analýza zákazníků v mezinárodním prostředí firmy Robe lighting
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zákazníků v mezinárodním prostředí firmy Robe lighting |
Autor: |
Druhanová, Veronika
|
Vedoucí: |
Šatánková, Lenka
|
Abstrakt:
|
S kulturními rozdíly se lidé obchodující v mezinárodním prostředí setkávají dnes a denně. Považuji tedy za důležité, aby zaměstnanci firmy znali a uměli tyto znalosti o kulturách správně využít. Každá kultura se vyznačuje určitými tradicemi, hodnotami a zvyklostmi. V důsledku toho může docházet k různým nedorozuměním. Z těchto důvodů jsem se zaměřila na analýzu zákazníků v mezinárodním prostředí. Teoretická část práce je rozdělena na dva okruhy. V prvním popisuji způsob jakým budu analýzu provádět, ve druhém se zaměřuji na popis hlavních kulturních znaků vybraných států. V analytické části zjišťuji, jaká situace panuje mezi zákazníky a zaměstnanci firmy. Pro případné problémy navrhuji postupy k jejich nápravě. Věřím, že s kvalitními znalostmi o zákaznících se jejich odlišnosti stanou výhodou pro navázání a udržení bezproblémových vztahů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10293
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10371
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet