Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení marketingového řízení ve firmě FPO s.r.o. |
Author: |
Fadrná, Andrea
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce řeší projekt marketingového řízení a je zpracována pro firmu FPO s.r.o. zabývající se především prodejem výpočetní techniky. Nejprve jsou v teoretické části zpra-covány literární zdroje z oblasti marketingového řízení, v další části práce je pak situační analýza a projekt. Situační analýza je zhodnocením jednotlivých oblastí a skutečností, které mají vliv na sestavení a realizaci marketingového řízení. Projektová část definuje marke-tingové strategie a cíle firmy, akční programy, které jsou podkladem pro zpracování časo-vé, nákladové a rizikové analýzy. V závěru diplomové práce je projekt podroben nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového řízení firmy FPO s.r.o. má přispět k zavedení marketingového řízení ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10284
|
Date:
|
2009-08-21 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2011
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
11089
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account