Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese |
Author: |
Melicharová, Eva
|
Advisor: |
Hampl, Josef
|
Abstract:
|
Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování jednotlivých strategických scénářů. V závěrečné části jsou shrnuty dosažené výsledky za první třetinu roku |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10120
|
Date:
|
2009-04-28 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13053
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account