Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull

Show full item record

No preview available
Title: Porovnání event marketingových strategií značek Semtex a Red Bull
Author: Sklenářová, Michaela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v marketingovém mixu značek Red Bull a Semtex. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Red Bull a Semtex. Na základě stanovených kritérií je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek. Analýza je poté podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vnímání eventů těchto značek členy cílové skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9866
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10533


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sklenářová_2009_bp.pdf 754.8Kb PDF View/Open
sklenářová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
sklenářová_2009_op.zip 17.66Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account