Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ladová, Janka
dc.contributor.author Puškárová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-18T00:15:47Z
dc.date.available 2019-05-22T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9850
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou prodejní strategie sklářské firmy RONA a.s. zaměřené na sortiment určený pro gastronomickou oblast. První část popisuje teoretické poznatky z oblasti marketingových strategií, plánů a marketingového prostředí, tedy formuluje východiska pro analýzu. Druhá, praktická část, je zaměřena na zkoumání vývoje prodejů sklářských produktů pro gastronomické použití v letech 2006 - 2008, rozbor konečných výsledků, jejich kladů a záporů a srovnání s konkurencí. V závěrečné části jsou prezentovány doporučení a návrhy na zlepšení prodejní strategie, a tím i zvýšení prodejů sklářských produktů pro oblast gastronomie. cs
dc.format 70 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 1239182 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019
dc.subject Oblast gastronomie cs
dc.subject Prodej cs
dc.subject Konkurent cs
dc.subject General Electric cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Gastronomic area en
dc.subject Sale en
dc.subject Competitor en
dc.subject General Electric en
dc.subject GE Business Screen en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s. cs
dc.title.alternative The sales analysis for the gastronomic usage of RONA, Inc. glass factory en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Trampotová, Gabriela
dc.date.accepted 2009-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with sales strategy problems of RONA glass factory Inc. aimed at the assortment designed for gastronomy. The first part describes theoretic knowledge of marketing strategy area, plans and marketing environment, thus it formulates data for analysis. The second one, practical part, is focused on sales progress research of glass products for gastronomic usage from 2006 to 2008, end-point analysis, its pros-and-cons and comparison with competitors. There are presented some references and proposals for sales strategy improvement at the close of this study, and afterwards for sales increase of glass products for gastronomic usage too. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11728
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
puškárová_2009_bp.pdfBlocked 1.181Mb PDF View/Open
puškárová_2009_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
puškárová_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account