Vliv sponzoringu na image firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Trnka, Marcel
dc.date.accessioned 2010-07-17T21:06:22Z
dc.date.available 2010-07-17T21:06:22Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9481
dc.description.abstract Cílem této práce, je zhodnotit jak může být sponzoring pro firmy a jejich značky prospěš-ný. V teoretické rovině, je sponzoring velmi často hodnocen, jako budovatel povědomí a image. Ve skutečnosti, jsem v knihách o sponzoringu nenašel nic. Nenašel jsem tam nic, co by mělo váhu. Žádnou důležitou informaci, jen samé teoretické definice, kterými jsem se nesvazoval. Sponzoring není o teorii. Sponzoring se odehrává na hřišti, na dráze, zkrátka na sportovišti. Následně, také díky tomu, že sponzoring se statisticky nehodnotí, je velmi těžké získat ja-kékoliv relevantní informace. To se týká především České republiky. A pokud existují ně-jaké údaje, pocházejí od firem a ty si svá důležitá data pečlivě střeží. Přesto, tato práce by měla dát některé odpovědi těm, kteří v oblasti sponzoringu začínají, nebo tápou. cs
dc.format 58 cs
dc.format.extent 1654066 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject sponzor cs
dc.subject klub cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject investice cs
dc.subject Sponsorship en
dc.subject sponsee en
dc.subject club en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject partnership en
dc.subject investment en
dc.title Vliv sponzoringu na image firmy cs
dc.title.alternative Sponsorship influence on company's image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out how can be a sponsorship advantageous to the compa-nies and theirs brands. There is very often sponsorship described, in the theoretical level, as a brand awareness and image maker. In fact, I have found nothing in books. No critical information, just only theoretical definitions, which I have not tied up myself. Sponsorship is not about theory. It is about on-field presence. It is about sport. Moreover, due to the sponsorships are not statistically measured, it is very difficult to find any relevant information. Especially in the Czech Republic. And in case there are some, they come from the companies that are very careful about the information they afford. However, this thesis should give some answers those who are new in sponsoring or those who are lost in it. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10697
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
trnka_2009_bp.pdfBlocked 1.577Mb PDF View/Open
trnka_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
trnka_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account