Teleshopping jako součást efektivní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teleshopping jako součást efektivní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Říčková Smetáková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:55:05Z
dc.date.available 2010-07-17T19:55:05Z
dc.date.issued 2009-08-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9318
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji, je doplněna o praktickou část, jíž tvoří kvalitativní výzkum provedený na reprezentativním vzorku českých komunikačních pracovníků monitorující současnou situaci na českém teleshoppingovém trhu. Výstupem práce je zhodnocení důvodů, vedoucích společnosti k volbě teleshoppingu jako komunikačního nástroje se zaměřením na současnost a budoucnost teleshoppingu v českém prostředí. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 805217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject teleshopping cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject televize cs
dc.subject reklama cs
dc.subject teleshopping en
dc.subject marketing communication en
dc.subject research en
dc.subject television en
dc.subject advertisement en
dc.title Teleshopping jako součást efektivní komunikace cs
dc.title.alternative Teleshopping in the nature of the instrument of efficient communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-08-25
dc.description.abstract-translated The main goal of my final work is comprehending the topic of teleshopping as part of efficient communications of modern companies in the Czech republic. I apply oneself to this topic above all from the point of view regarding advertising submitters and communication's agencies. I target bigger companies doing business in the field of the Czech republic that can derive communications benefit from teleshopping. The academic part of my final work presenting teleshopping is completed with the practical compartment composed by qualitative research accomplished on representative sample regarding czech communication's experts. This research monitors contemporary situation on the czech teleshopping market. Finale to my work I valorize reasons that contribute companies to choose teleshopping as a communiaction's instrument with the intention of present and also future of the czech teleshopping atmosphere. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10687
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
říčková smetáková_2009_bp.pdfBlocked 786.3Kb PDF View/Open
říčková smetáková_2009_vp.pdf 463.2Kb PDF View/Open
říčková smetáková_2009_op.pdf 510.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account