Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Baranová, Lucie
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Předmětem této diplomové práce je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Zámek Zábřeh využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je koncipována do dvou částí, a to do teoretické a praktické části. V teoretické části se zaměřuji na teoretický výklad pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část je věnována klíčovým informacím o hotelu a analýze současného stavu s důrazem na mikroprostředí a makroprostředí, důkladný popis jednotlivých částí marketingového mixu a analýzu konkurenčního prostředí. Na základě poznatků z analýz je navržen projekt, jehož záměrem je zvýšení konkurenceschopnosti hotelu a zlepšení stávající situace. Na závěr je projekt podroben rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9194
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12976
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account