Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Fojtíková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T17:04:07Z
dc.date.available 2010-07-17T17:04:07Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8989
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních pramenů, popisující marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části analyzuji marketingovou činnost společnosti Samohýl MB, a.s. v souvislosti s používání nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy na zlepšení marketingové činnosti společ-nosti Samohýl MB, a.s. cs
dc.format 62 s., 2 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 910637 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject materiální prostředí cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject placement en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject physical evidence en
dc.subject service en
dc.title Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix in company Samohýl MB, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated The Bachelor's work is focused on the analysis of marketing mix in Samohýl MB, Inc. This work is divided into a theoretical part and practical part. In the theoretical part knowl-edge from literary sources is processed. It describes the marketing, marketing mix and its individual components. In the practical part I am analyzing marketing activities in company Samohýl MB, Inc. in connection with the use of marketing mix. Based on this analysis proposal for the improvement of marketing activities of company Samohýl MB, Inc. is processed. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11502
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2009_bp.pdf 889.2Kb PDF View/Open
fojtíková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtíková_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account