Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Zapletalová, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:14:34Z
dc.date.available 2010-07-17T16:14:34Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8883
dc.description.abstract Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled do problematiky marketingových komunikací, v nichž prezentují výrobky dívky splňující dnešní požadavky na ideál krásy - modelky, očima nemocných poruchami příjmu potravy. Mým úkolem je zjistit, jak na ně předkládané sdělení působí, případně je ovlivňuje a následně vznést doporučení jak nemocným, tak pracovníkům v oblasti marketingových komunikací. cs
dc.format 51 s. cs
dc.format.extent 2011371 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nemoci poruch příjmu potravy cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject modelka cs
dc.subject ideál krásy cs
dc.subject žena cs
dc.subject vliv cs
dc.subject Eating disorders en
dc.subject marketing communications en
dc.subject fashion model en
dc.subject beauty ideal en
dc.subject woman en
dc.subject influence en
dc.title Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy cs
dc.title.alternative Marketing comunications influence on eating disorders en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Continual development of new technologies which gives us more and more ways how to communicate have unfortunately negative meaning as well. One of them is increase of peo-ple who have anorexia nervosa, bulimia nervosa and compulsive overeating. Why? Their beginning is mostly cause of several factors but one of them, which is very relevant is in-fluence of media and marketing. This work try to bring view into problems of marketing communications, in which presents products girls which fulfil the conditions of today beauty ideal - fashion models, by eyes of people whit eating disorders. My mission is to find out how construed messages influence them and eventually affect them and consequently raise recommendations for patients and workers in marketing communications area. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10544
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2009_bp.pdf 1.918Mb PDF View/Open
zapletalová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account