Propagace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva a jeho produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva a jeho produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zachová, Kateřina
dc.contributor.author Velísek, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:51:20Z
dc.date.available 2018-12-12T00:00:09Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8836
dc.description.abstract V teoretické části práce je řešena marketingová komunikace, která je rozebírána na podrobnější části. Dále je popsán komunikační mix a jeho prvky. V úvodu analytické části je představen Moravský Peněžní Ústav, jeho analýza, popis značky a produktů, dále pak cílová skupina, na kterou se MPU zaměřuje. Z těchto analytických prvků jsou vyvozena opatření a doporučení, která jsou aplikovány na komunikační mix. cs
dc.format 69 cs
dc.format.extent 865937 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018
dc.subject Značka cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject Mark en
dc.subject Communications mix en
dc.subject Advertisement en
dc.subject Sales promotions en
dc.subject Public relations en
dc.subject Personal selling en
dc.subject Direct marketing en
dc.title Propagace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva a jeho produktů cs
dc.title.alternative Propagation of Moravian finance company, saving association and their products en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-01-21
dc.description.abstract-translated The impractical part of this thesis deals with marketing communication, which is handeled in detailed parts. Then the communication mix and its elements are described. At the beginning of analytical part are introduced Moravský Peněžní Ústav, its analysis, the brand description and product description and target group, which MPU focuses to. Based on this analytical facts are worked out the arrangements and recommodations, which are applied to the communication mix. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10417
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
velísek_2009_bp.pdfBlocked 845.6Kb PDF View/Open
velísek_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
velísek_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account